Országos Garanciális Szervizhálózat

Magyarországon egy termék forgalombahozatalát követően az importőrnek- a vonatkozó törvényi előírások szerint- garanciális kötelezettségei vannak. Ezen felül manapság növekvő igény mutatkozik a szerviszszolgáltatások minőségi lebonyolítására, melynek az adott termék megítélésében is nagy jelentősége van. Amennyiben a garanciális szerviz kiemelkedően végzi a feladatát, az általa képviselt márka felértékelődik, ám ha nem, az esetben ez fordított előjellel is igaz. Egyértelmű, hogy a törvényi előírások betartásán felül a kiváló szervizszolgáltatás egyre fontosabb helyet foglal el a vevők hosszútávú megtartásában, valamint a márkahűség kialakításában, mely a forgalmazó és szolgáltató együttes érdekét és közös feladatát képezi.

 

Ügyfeleink részére régre visszanyúló tapasztalatainkon felül több területen is igyekszünk vonzóvá tenni szolgáltatásunkat. Minden termék esetében elkerülhetetlen fenntartani egy olyan ügyfélszolgálatot, mely a hibabejelentésekre

azonnal reagál, és szükség esetén kompetens szakmai segítséget képes nyújtani. Call Center szolgálatunk az adminisztratív, ügyfélszolgálati feladatok ellátásán túl felkészült a konyha, klíma és fűtéstechnikai területen jelentkező műszaki kérdések megválaszolására, és az ezekkel kapcsolatos feladatok lebonyolítására. Alapos termékismeretükből adódóan azonnali irányított segítséget nyújtanak, mely a vásárló elégedettségén kívül a technikai problémák gyors megoldásában és/vagy megoldásra irányuló orientációjában valósul meg. Az ezen felül jelentkező bonyolultabb műszaki kérdések megoldásához műszaki vevőszolgálatunk nyújt támogatást.

A konkrét szervizrendelések lebonyolítására javító-szerelő hálózatot építettünk fel. Sok éves közös munka alapján alakult ki a szervizhálózat, mely mára több márka képviseletét látja el országosan. A partnerhálózat kialakításában a színvonalas, szakmailag felkészült partnerek bevonására helyeztük a hangsúlyt, vagyis inkább a kisebb létszámú, minőségi szervizhálózat kialakítását választottunk a partnerek mennyiségi felhalmozása helyett. A közvetlenebb kapcsolat, a kétirányú információcsere biztosítja a szakmai, ügyfélszolgálati és adminisztratív információk folyamatos, gyors és akadálymentes áramlását. Pest megyében saját budapesti szervizközpontunkból látjuk el a szervizszolgáltatást, de komolyabb berendezések, bonyolultabb műszaki megoldás esetén a szakmai felügyeleten túl személyes jelenléttel is biztosítjuk az országos javításokat.

A garanciális javítások, meghibásodások kiértékelésével igyekszünk a forgalmazók segítségére lenni a berendezések tökéletesítésében. Számítógépes rendszerrel kombinált adatfeldolgozással követjük nyomon az egyes meghibásodások gyakoriságát, annak területi és egyéb megoszlását. Törekszünk figyelemmel kísérni a kiuróan magas hibarátát egyes alkatrészek vonatkozásában a típushibák idejében való kiszűréséhez. Rendszerünkben regisztrált ügyfelek sokasága biztosítja a folyamatos kapcsolatot a forgalmazó és a vevők között.

A forgalmazott berendezésekhez saját raktárunkban alkatrészeket készletezünk. A készleten lévő gyári javítóalkatrészeket az ország bármely pontjára 48 órán belül eljuttatjuk. Raktárkészletünk több tízezer eurós nagyságrendű, melyből szervizhálózatunkat országosan ellátjuk, így akár szervizek, javítók, szakemberek vagy akár végfelhasználók számára is lehetőség nyílik az alkatrészek helybeni megvásárlására. Partnereinket folyamatosan tájékoztatjuk a változásokról, és ellátjuk őket az alkatrészek beazonosításához szükséges műszaki dokumentációval is.

Cégünk a több, mint húsz év szervizeléssel eltöltött idő alatt rengeteg berendezésesel ismerkedett meg. A megrendelői igényeket követve a kezdeti  elektromos háztartási és nagykonyhai, vendéglátóipari konyhatechnikai eszközök és elkektromos fűtéstechnikai berendezések után 1995-től mind az üzemi, mind a lakossági szektorban előretört gázüzemű berendezések szervizelésével, szervizfelügyeletével foglalkozott. 2003-óta foglalkozunk kalorikus és klímaberendezésekkel, melyek mára már a fűtéstechnikában is megkérdőjelezhetetlenül letették névjegyüket.  A klíma,- és fűtéstechnikával párhuzamosan a légtechniai eszközök megismerése is elkerülhetetlenné vált. Így mára egy komplex, üzemét tekintve valamennyi berendezés műszaki ismeretét elsajátítottuk az professzionális és lakossági szektorban a konyha-, klíma-, fűtés- és légtechnika területén.

  A szolgáltatás árának meghatározása minden partnerünknél testreszabott. A forgalamzó igénye, és az elvégzett szolgáltatások alapján választhatja az eladott termékek árának bizonyos százalékában meghatározott szervizdíjat, vagy akár a  db/egység alapján való elszámolást is. Egyet dolgot minden forgalmazónak mérlegelnie kell. A garancia ellátásához elengedhetetlen, hogy országosan elérhető, szakmailag felkészült, megjelenésében a márkát reprezentálni képes, folyamatosan képzett csapattal bíró javító-szerelő hálózattal rendelkezzen. Összetett feladat a korrekt ügyfélszolgálat, a termék szakmai felügyelete, garanciális ügyek elbírálása, az alkatrészek készletezése, szervizhálózat ellátása, a partnerhálózat fenntartása stb.

Nyitvatartás

clock retro red 48Telefonos ügyfélszolgálat és
személyesen a szervizünkben


Hérfőtől-Péntekig: 8:00 - 16:30
Hétvégén: Zárva

user headset 48
Elérhetőség: +36-1-470-4000